وبگردی

سایتی برای تمام اعضای خانواده

سایتی برای تمام اعضای خانواده

مراقب باشید تا دیونه نشوید!!!!

دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۱، ۱۱:۲۵ ب.ظ


دسته بندی : طنز

www.oojal.rzb.ir -مراقب باشید تا دیونه نشوید!!!!

 

از یه دیونه میپرسن چرا دیونه شدی؟ میگه: من یه زنی گرفتم که یه دختر 18 ساله داشت،دختر زنم با
بابام ازدواج کرد،در نتیجه،زن من،مادرزن پدرشوهرش شد،از طرفی دختر زن من که زن

بابام بود،پسری به دنیا آورد که میشد برادر من و نوه ی زنم،پس نوه ی منم میشد،در
نتیجه من پدربزرگ برادر ناتنی خودم بودم،چند روز بعد زن من پسری به دنیا آورد که زن
پدرم،خواهر ناتنی پسرم و مادربزرگ او شد،در نتیجه پسرم،برادر مادربزرگ خودش بود،از
طرفی چون مادر فعلی من یعنی دختر زنم،خواهر پسرم بود،در نتیجه من خواهرزاده ی پسرم
بودم!

 

 

 

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۲۳
امیر محمد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی